Sådan brugte vi flyers til at gro

Der er mange her i 2019, der hurtigt afskriver flyers og offline marketing helt generelt, fordi at verden bliver mere og mere digital.

Men faktisk kan vi stadig nå gode resultater ved at bruge nogle af de gode gamle metoder, som vi finder inden for offline markedsføring – såsom flyers. Vi skal bare lige vide, hvordan vi udnytter det bedst muligt og så kan du faktisk opnå bedre resultater end på så mange andre online metoder.

Vores case

Casen i dag omhandler skrotbil.net, hvor du kan skrot din bil og få penge retur. Dette er altså et alternativ til at sælge din gamle bil og i stedet få penge for skrotdelene.

Deres ønske var naturligvis at få flere til at vælge at skrotte deres bil via deres services – det siger naturligvis sig selv, men hvordan gjorde vi så?

Det vi gjorde var at printe gode og informationsrige flyers, der var designet smukt og innovativt. De skilte sig virkelig ud fra mange andre flyers, som du måske før har set.

Men at have flyers er i sig selv ikke godt nok – derfor var vi nødt til at finde et sted at dele dem ud til relevante personer.

Derfor forhørte vi kunden om de havde nogle idéer – heldigvis skulle de deltage til et bilevent ikke længe efter, hvor der ville komme mange bilejere, der ejer gamle brugte biler.

Resultatet for vores kunde

Ved at stå ved dette event og dele over 200 flyers ud, endte vores kunde med at få 11 nye kunder, hvilket betalte deres investering tilbage mange gange.

Derfor kan offline metoder altså stadig bruges – hvis det gøres korrekt!

Efterlad en Kommentar

*